6 Dis 2012

PENAFIAN


Blog ini merupakan blog peribadi yang memaparkan pelbagai variasi topik hasil pendapat, pandangan dan idea kreatif penulis sendiri kecuali jika dinyatakan sumber asalnya.


Setiap individu bebas untuk membaca, membuat komen atau membuat rujukan apa-apa kandungan dalam blog ini. Walau bagaimanapun, kebenaran bertulis hendaklah diperolehi sekiranya individu perlu mengunakan/menyalin sepenuhnya isi kandungan/artikel dalam blog ini untuk faedah individu sendiri. 

Penulis tidak akan bertanggungjawab keatas apa-apa kerosakan yang akan/mungkin berlaku disebabkan pengunaan maklumat didalam blog ini.


Penulis berhak untuk meminda/memadam apa-apa isi kandungan/komen yang terdapat di dalam blog ini dari masa ke semasa mengikut kesesuaian tanpa kebenaran dari mana-mana pihak.

Dalam 2 perkara dibawah (Bil 1 & 2) dibawah, individu boleh mengemukakan email untuk memadam/meminda isi kandungan/artikel tersebut bagi maksud: [

1) Sekiranya terdapat apa-apa isi kandungan/artikel di dalam blog ini yang dapat dibuktikan adalah hakmilik terpelihara, pemilik/penulis isi kandungan/artikel.


2) Dalam mana isi kandungan/artikel di dalam blog ini adalah dirasakan bersifat perkauman, memudaratkan atau membawa kerosakan kepada orang awam.   ]





Terima kasih kepada mereka yang sudi membaca isi yang terdapat dalam blog ini dan mohon maaf jika terdapat kesalahan di dalam penulisan ini. Diharap anda semua terhibur dengan penulisan daripada penulis.

Terima kasih dan selamat membaca.


Tiada ulasan:

Post Terkini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...